[Csaladtortenet 2] Lehet, hogy Pécsen volt az esküvő?

Rihmer Aurél granasztoi at freemail.hu
2019. Jan. 15., K, 21:46:33 CET

Kedves Kutatótársak!

Továbbra is keresem Josephus (Jos) Bagner (Bognar) (Bognár József ügyvéd) és Spiesz (Spistin) Katalin (Catharina) házasságát. Eddig Győrben kutakodtam, de a Spiesz család 1777-től Pécsen élt. Nem tudom, hogy Katalin hol és mikor született. Gyermekeik 1804-1816 között Győrben születtek, de férjhez már Pécsen mentek.
Ezért a sok pécsi kötődés miatt, lehet, hogy a Bognár - Spies esküvő Pécsen volt 1804 előtt.
Tudna nekem ebben valaki segíteni?
Azért kellene a Bognár-Spiesz házasságlevél, hogy az alapján Bognár Józsefet (életkor, szülei) alapján azonosítani tudjam. Mert Győrben és Győr körül egy időben sok Bognár József született.

Köszönettel a segítségért előre is

Üdvözlettel
Aurél