[Csaladtortenet 2] olvasni segitseget kerem

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Jan. 16., Sze, 22:09:48 CET

Sabine von Zombory írta, hogy:
> https://www.dropbox.com/s/4wk8an1gtih9x6i/Farkas%20Joannes%206978.jpg?dl=0
> Ugy olvastam:Die 30 Juny Baptisans ? infans nomine Joannes Filius Martini Farkas
> et Eva Horvath lutheran. ? Paulo Thäß & Eva Györi lutheran. ex Fölpéc (=Felpéc) ? lutheran. ???

Die 30a Junÿ Baptisatus est infans nomine Joannes, filius Martini
Takats & Eva Horvath Lutherani, Levt. Paulo Ihasz & Eva Györi,
Lutheran. ex Feölpécz ?? ??? ????

Június 30-ik napján megkereszteltetett egy János nevű kisded, Takáts
Márton és Horváth Éva evangélikusok fia, keresztszülők Ihász Pál és
Győri Éva, evangélikusok Felpécről? [innen kifogyott a tudományom; az
írás leginkább helytöltő firkálásra hasonlít].

Juli
/\ /\