[Csaladtortenet 2] Fw: Házatlan zsellérek Balmazújváros

Szabó Előd szaeltan at gmail.com
2019. Jan. 17., Cs, 18:39:25 CET

De akár nemes is lehetett, akkor sem szerepel az urbáriumban.
Szatmárban pl. Nagyszekeresen sűrű név, a református nemes Fűsűs család.
Sajnos Mihály az nincs köztük, de 1783-ban már nem is mindenhol találunk
anyakönyvezést...

De KABÁN 1784-ben születik egy Mihály.
https://www.familysearch.org/search/record/results?count=20&query=%2Bgivenname%3Amih%C3%A1ly~%20%2Bsurname%3Af%C3%BCs%C3%BCs~%20%2Bbirth_place%3ABalmaz%C3%BAjv%C3%A1ros~%20%2Bbirth_year%3A1750-1790~&collection_id=1858355
üdv: Előd