[Csaladtortenet 2] kieg: háromszéki continua tábla (?)

Borsy István borsyistvan at gmail.com
2019. Jan. 18., P, 11:43:11 CET

Bocsánat: csak nehogy félreérthető legyen: tehát: 1774-ben persze nem Kozma
Lajos, hanem Kozma Gábor igazolta nemességét a háromszéki continua tábla
előtt. Kozma Lajosnak (aki száz évvel később született) a feltorjai neve
ismertetett el (bár Alsócsernátonban született és több Kozma az
"alsócsernátoni" előnevet használta).
Köszönöm az ötleteket előre is ,hogy hol lehetne ezt az 1774-es
jegyzőkönyvet megnézni.
Üdvözlettel:
B.I.