[Csaladtortenet 2] Dátumok

Christof Baiersdorf c.h.baiersdorf at t-online.de
2019. Jan. 19., Szo, 19:26:39 CET

Judit,

egy másik érdekes kérdés: hogy honnan erednek a /hét napjainak/ /magyar
/elnevezései??

  * Hétfő - világos, a hét első napja
  * Kedd - ?
  * Szerda - világos, szlávból: sreda=közép
  * Csütörtök - ?
  * Péntek - ?
  * Szombat - világos, héber: Szabat, Sábesz
  * Vasárnap - Vásár napja

No lám, a neten ehhez mit találtam:

    https://octo.blog.hu/2010/02/12/honnan_erednek_a_het_napjainak_nevei

Szép Szabat estét!