[Csaladtortenet 2] Fwd: Julius Gattineau

Tóth Lászlóné tothneandrea at freemail.hu
2019. Jan. 19., Szo, 21:40:48 CET

-------- Továbbított levél --------

Feladó: Tóth Lászlóné <tothneandrea at freemail.hu>
Dátum: 2019 január 16 21:04:26
Tárgy: Julius Gattineau
Címzett: csaladtortenet at levlista.theka.hu <csaladtortenet at levlista.theka.hu>

Tisztelt Listatársak!
Ismét segítségeteket kérem!
Nem sikerül az Anna Schneewess-Julius Gattineau házaspár nyomára bukkannom 1905 után.
Már írtam róluk a "Névjegyzék"  alatti levelemben.
Julius Gattineau: Basel,1872.aug.11.
Anna  Schneeweiss: Graz, 1874.febr.21.

Házasságkötés: 1904. jan.28. Bécs, Votivkirche.
Lakcím: Bukarest, Selari-Strasse No.15.
Gyermek:Heinrich Gattineau:1905. jan.6.Bukarest./Wikipédia/
Hiába kutatok, nagyon kevés jelzésértékű adatot találok a szülőkről, azokhoz sincs hozzáférésem.
Heinrich életrajza biztosan segítene, de az abban található életút nyomonkövetéséhez nekem kevés a gyakorlatom.
Tudtok e segíteni, néhány adat erejéig?
Anna ükanyám első gyermeke, anyai dédanyám féltestvére volt.
Előre is köszönöm!