[Csaladtortenet 2] [Fwd: Re: [MACSE: 19202] Fwd: A(z) csaladtortenet listára küldött leveled szerkesztői engedélyére vár]

vidoczy.tamas at ttk.mta.hu vidoczy.tamas at ttk.mta.hu
2019. Jan. 20., V, 15:17:02 CET

Kedves Eszter!

Más levelezőlista működésével szerzett tapasztalat szerint ez akkor
fordulhat elő, ha két, vagy több E-mail címet használ valaki. Az adott
levelező-listán regisztrált egy címmel, arra kapja az üzeneteket, és a
lista azt ismeri el az ő címének. Ha ugyan az a felhasználó egy másik
E-mail címéről küld levelet a listára, azt a lista nem képes felismerni
(azonosítani), tehát úgy kezeli, mintha nem lista-tag küldte volna.
Gyanítom, hogy itt is ez lehet a helyzet.

Üdvözlettel

Tamás