[Csaladtortenet 2] Segítség

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Jan. 20., V, 18:47:32 CET

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HT-X333-94Z?i=176&cc=1452460

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-65SS-1L8?i=107&cc=1452460

> Vilma Mária Nánássy       sz: 1918.03.18
Ez túl fiatal, hogy az indexben megjelenjen.

> Kérdésem,hogy mivel Újfehértó és Ófehértó is megjelenik,melyik a
> születési,illetve lakhely?

Sándornál és Évánál Újfehértó van ténylegesen beírva; az FS indexében
található Ófehértó feldolgozási hiba eredménye. (Nem az indexelők
által -- nekik semmi beleszólásuk a helységnevekbe -- hanem az
automatizált elő- vagy utómunkák során.)

> Lajos Nánássy                  sz:1915.03.12  apa    Nánássy András
> anya  Ferkál Erzsébet
> Figyelembe véve a szülők életkorát a gyerekek születésekor,
> szerintem elírás történt, az anya neve Terkál Erzsébet .
Ezt a születést nem hajlandó az FS nekem felköhögni. A képen van
"Ferkál", vagy csak az indexben? A nagy T-t és F-et nagyon könnyű
összetéveszteni.

> Hol taĺálhatom Terkál Erzsébet születési helyét,idejét illetve a
> szülei  nevét?

Az 1906 előtti polgári születési bejegyzésekben a szülők lak- és
szülőhelye is szerepel. Ha csak 1906 után volt gyerekük, akkor a
házassági anyakönyveket kell átböngészni.

Juli
/\ /\