[Csaladtortenet 2] Segítség

Lengyel, Jánosné kompolthy47 at gmail.com
2019. Jan. 20., V, 22:04:20 CET

Kedves Róbert!
A Ferkál vezetéknév egyértelműen elírás.
Valószínű, hogy lakhelyük Újfehértó volt, az anyakönyvek vezetése pedig
Ófehértón.
Egy bizonyos özv.Szantner Vinczéné született Szalai Erzsébet
gyászjelentésében unokaként szerepel Nánásy Sándorné Terkál Erzsébet. A
gyászolók között  szerepel Terkál Béla és neje Cserna Róza, illetve
Ternák Alajos és Fecsger Róza. A haláleset és a temetés helye:
Kolozsvár, és több Terkál neve szerepel más kolozsvári
gyászjelentéseken. Így valószínűsíthető, hogy Terkál Erzsébet esetleg
ott született, vagyis érdemes ebbe az irányba elindulni.

Üdv, Lengyel Gabi