[Csaladtortenet 2] hiányzó anyakönyvek

Klára Majoros majorosklara at gmail.com
2019. Jan. 20., V, 22:49:47 CET

Kedves Mindenki!

Nagyon köszönöm a tanácsokat és a felajánlott segítséget, sajnos
eredménytelenül zárult az este. Átnéztem az összes budapesti kerület
anyakönyvét, de plusz-minusz hozzácsapva pár napot a dátumokhoz sem
találtam meg az emberem.

Feltételezem, hogy ez annyit jelent, hogy születési és lakóhelyén, Göncön
vezették be a halotti anyakönyvbe.
Viszont sem Gönc, sem a környékbeli városok, sőt, ahogy néztem, Abaúj-Torna
és BAZ sincsenek fent az FS-n, ahol egyáltalán, ott megáll 1908-nál.

A sárospataki számok megvannak, azok nemrég felrakta valaki, de tudtok
esetleg valamit Göncről, Hejcéről, Fonyról, Abaújszántóról, Forróról vagy
Sátoraljaújhelyről stb. stb.?

Előre is köszönve
Klári