[Csaladtortenet 2] Elevéltári kérdés

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2019. Jan. 21., H, 13:32:49 CET

Kedves Szabolcs!

A megyei levéltárakban örzött anyakönyvekhez otthonról nem lehet hozzá
férni.Az egyház megyéknél van erre
lehetőség,ha már digitalizálták. ( ez fizetős),és azt hiszem még nem
mindenhol történt meg.
 Sajnos ilyen esetben marad a személyes kutatás,vagy ha akad egy segítőkész
kutatótárs, aki ott lakik,és tud ebben segíteni.
 És persze akkor még ott van ,hogy az állami levéltárakban,csak a védett
időn kívül lehet keresgélni.

Üdv!
Zsuzsa

Krisztián Skoumal <skoumi.gen at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jan. 21.,