[Csaladtortenet 2] Benyovszky

Tóth Anita toth.anita at freemail.hu
2019. Jan. 21., H, 14:25:31 CET

Tisztelt Tagtársak! Segítséget szeretnék kérni családfa kutatásomhoz.Szeretném családom Benyovszky ágát felderíteni, de elakadtam. Dédnagyanyám: Benyovszky Szidónia (sz: Ellend, 1884. máj. 3. - keresztelték Berkesden, maghalt: Pécs, 1924. máj. 9.) Édesapja Benyovszky Károly (zsellér, kisbirtokos) Ellenden lakott feleségével Spon Erzsébettel (névváltozatok: Spohn, Orzse) 7 gyerekről tudok, közülük Szidónia (1884) Fülöp (1892) és Konrád (1895) maradtak életben, a legidősebb gyerek születéséről 1880-ból van információm Berkesd születési anyakönyvekből, innen néztem visszafele a házassági anyakönyveket is. Nagyon keresem az ő házasságlevelüket, de nem találom sehol, így nem tudok továbbhaladni a Benyovszky ágon. Fogalmam sincs merre keressek. Nincs myheritage hozzáférésem, de ott Bérdi György oldalán van egy bejegyzés Erzsébet Benyovszky (Spon) házasságáról. Ha valaki arra rá tudna nézni és megírná nekem, rendkívül sokat segítene. Vagy ha valakinek netán beleillene a családfájába, ne tartsa magában. Köszönettel:Benyovszky Tóth Anita