[Csaladtortenet 2] Keresem egy korábbi levelem(N)

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Jan. 22., K, 17:51:25 CET

Kedves Mindenki,

emlékeim szerint néhány hónappal ezelőtt valaki kérte - talán egy
felméréshez, kérdőívhez - hogy a levéltárakkal kapcsolatos elvárásokat,
véleményeket fogalmazzuk (fogalmazzam?) meg.
Sajnos nem emlékszem, hogy mikor és pontosan milyen témákat vetettem fel,
és hiába próbálkozom különféle kulcsszavakkal, nem találom a levelet (ha
levél volt), de az is lehet, mind elintézettet ki is töröltem (szoktam
ilyet tenni).

Kérem, aki felismeri a témát és megvannak neki a válaszaim, legyen szíves
megküldeni nekem.

Köszönettel
Krisztián