[Csaladtortenet 2] [MACSE: 19222] MNL új kutatási szabályzata

Borsos József és Józsefné borsos at corex.bg
2019. Jan. 23., Sze, 18:43:35 CET

Kedves Ica!

A megjegyzésed szerintem nem rosszmájú! Ki(k)nek és hova kellett volna "jelzést" küldeni az amatőr családtörténet-kutatók érdekeiben?
Üdvözlettel: Bné Magdi.

||| [ http://mnl.gov.hu/mnl/ol/kutatasi_szabalyzat |

||| A lista honlapja: [ http://groups.google.com/group/macse?hl=hu |
||| mailto:macse%2Bunsubscribe at googlegroups.com |