[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Kis Begany (Ugocsa) zsido anyakonyvek

Hunyady László hunyady.laszlo at macse.hu
2019. Jan. 24., Cs, 22:16:41 CET

Kedves Tamás,

A kisbégányi (Мала Бийгань) polgári anyakönyvek a Beregszászi
Levéltárban kutathatók. (*mellékelem a fondokat*)

A helységben főként magyar reformátusok éltek és a református
anyakönyvek fenn is vannak a FS-en.

De neked gondolom az 1895 előtti zsidó anyakönyvek kellenének.
Én először végignézném a beregszászi zsidó kongregáció könyveit
1868-tól. Ott vannak kisbégányi bejegyzések.
https://www.familysearch.org/search/catalog/1494487?availability=Family%20History%20Library

Végül egy E-mailt vagy telefont azért megengednék a Beregszászi Levéltár
felé, annál is inkább mert ott beszélnek magyarul,
és ismerik a helyi professzionális zsidó családfakutatokat.
üdv.
Hunyady László

ek kellenénekek9