[Csaladtortenet 2] Lehet hogy nevet változtatott ?

Beus beusmarie at gmail.com
2019. Jan. 25., P, 21:52:31 CET

Ha már a neveknél és a kiejtésnél tartunk... van egy anekdota, ami nyilván
nem igaz arról, hogy Gróf Vas mért lett W és két ss. Állítólag kuncogást
idézett elő Mária Terézia udvarában, ha az udvarmester bejelentette gróf
Vas érkezését  - németül a V-t F-nek az s-t sz-nek ejtve. Így aztán  a gróf
elkezdte w-vel és 2 s-sel írni a nevét.
Üdv: BBea

Babcsányi István <babciani at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jan. 25., P,
21:32):