[Csaladtortenet 2] Kiolvasas

dr. Zana János Janos.Zana at yahoo.com
2019. Jan. 28., H, 21:02:20 CET

2019. 01. 28. 18:35 keltezéssel, Julia Szent-Gyorgyi írta:

> Mit értesz a "be akarom jelölni a familysearch-ön" alatt?
>
> Az indexelt adatokból annak idéjén csináltak profilokat,
> automatizálva, de ezek nincsenek rendesen összekötve családokba,

Példa: https://familysearch.org/ark:/61903/1:1:KHQM-9HW ez az ükapám; az
azonosítója négy-plusz-három karakter. Ezzel egyetlen személyt
azonosítok, ez az ID. Bármely családtagjához illeszteni tudom.

Mi van, ha az anyakönyvi lapján tíz-húsz név is van. Hogyan tudom a
családfához illeszteni például Gustav Raabe azonosítóját?

https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33S7-9R77-9G2S?i=145&cc=1554443

(Házasság által rokon) az ő lapja kb. húsz embert azonosít. Ezt viszont
 nem írhatom be az ID cellába.

Sajnos, a familysearch családfára rengeteg olyan személyt felvittem,
akiknek az adatai könyvből, újságból, lexikonból származik, ennél fogva
nincs azonosítója, nem tudom kivel "mergelni". Üdv, János.