[Csaladtortenet 2] Kiolvasas

dr. Zana János janos.zana at yahoo.com
2019. Jan. 29., K, 12:43:06 CET

2019. 01. 28. 22:17 keltezéssel, Julia Szent-Gyorgyi írta:
> Igen, a PID négy+három karakter, kötőjellel, például Mojsisovics
> Jánosé LR6Q-6M6.
Na, itt az egyik buktató. Ugyanis János említését a fia, Sámuel
születésénél találtam meg.
> ??
> Nem értem, hogy mit jelent itt az, hogy "családtagjához illeszteni".
>
> A családfa egyénekből és a családi kapcsolataikból áll. Ezeket az FS
> sokféleképpen tudja megjeleníteni, rajzosan a "Tree" menüpont alatt,
> egy-egy személy adataira központosítva a "Person" menüpont alatt.
> Például a fentemlített János részletes oldala:
> https://www.familysearch.org/tree/person/details/LR6Q-6M6; innen a
> Sources-ra kattintva megtekinthető az öt forrás, ami jelenleg hozzá
> van kapcsolva.
Köszönet!!

> Ez jelenleg Gustav egyetlen csatolt forrása.
> kÖSZÖNÖM, EZ IS ÚJ SZÁMONRA.
> Milyen ID cellába, hol?
>
> Ha a fára felvitted, akkor mindegyiknek van azonosítója. Ha nem kell
> őket senkivel sem egyesíteni ("merge"), az csak jó dolog: kevesebb
> munka.

Na, ezt majd később nézem meg.
> A külső forrásokat csak a személytől kezdve lehet csatolni (Family
> Tree - Person - Sources - Add Source), de az FS forrásokat lehet a
> másik végéről is kezdeni, vagyis a találattól vagy a képtől indulva.

Hát igen, itt jönnek be azok a dolgok, amiket gyászjelentés,
sajtóközlemény, nyilvános életrajzs, stb, alapján vittem fel. És
önmagamat csapom be, ha hitelesnek tartom (két hónap múlva...)

Köszönettel  János

U.I. UNICODE, szöveges formátum; ezúttal linux alól. Remélem, rendeben
lesznek a karakterek.