[Csaladtortenet 2] FS-TOOLS

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Jan. 29., K, 15:04:38 CET

Kedves János!
Nekem is simán működik. A Chrome-on keresztül belépek a FS-re, majd
megnyitom az FS-TOOLS-t, és onnan is belépek vagy a bal fölső sarokban a
Bejelentkezés, vagy a jobb oldalon a "Sign in" fülre kattintva. Ha sokáig
"darál", akkor rögtön megyek a filmböngészőre és ott írom be (vagy
leginkább illesztem be a vágólapról) a filmszámot.
Üdv,
Anna

Zana János via csaladtortenet <csaladtortenet at levlista.theka.hu> ezt írta
(időpont: 2019. jan. 29., K, 14:25):