[Csaladtortenet 2] Kiolvasas

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Jan. 29., K, 15:39:53 CET

> Na, itt az egyik buktató. Ugyanis János említését a fia, Sámuel
> születésénél találtam meg.

Na és?

Hmm. Talán kezd derengeni: te az internet-címben található
karaktereket nézed személyazonosítónak. Ezek véletlenszerűen szintén
négy plusz három karakterből állnak, de nem személyt azonosítanak,
hanem indexelt bejegyzést (rekordot). Ez az azonosítás személyre szól
ugyan, de egy személy sok rekordban is említésre kerülhet, tehát sok
ilyen bejegyzés-azonosító tartozhat hozzá.

Például Ferenc születési bejegyzésében is szerepel János, tehát abból
is van Jánosra szóló változat:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/1:1:V1FT-H63

(Hasonlóan a másik három gyerek születésénél is.)

Az ilyen bejegyzés-azonosító természetesen csak az indexelt
bejegyzésekhez tartozik. Nem-indexelt képekhez nincs, és külső
forrásokhoz sincs. De ez nem befojásol semmit. (Már évek óta használom
az FS-t, és csak most vettem észre a bejegyzés-azonosítókat.)

Juli
/\ /\