[Csaladtortenet 2] Fwd: Re: Fwd: Fwd: Kiolvasási segítség - Bán Ferenc

Márton Bán bmarcika at gmail.com
2019. Jan. 29., K, 20:52:46 CET

Kedves László!

Nagyon köszönöm a rászánt időt!

A györöki pár egyéb megfontolás miatt is esélyesebb. Az egyik hogy a
szájhaygomány szerint nagyon régen Baán-nek írtuk a családnevet. Bár a
tapolcai anyakönyvekben rendre Bán illetve Bám névváltozatokkal találtam,a
györöki vonal jellemzően Baán. A másik, amit fontosabbnak látok, az az,
hogy a házassági időben közelebb esett a születéshez mint a halotti, így
valószínűleg az a pontos. Ráadásul az érintett ebmerek saját maguk adták az
infót, amíg ez egy halálesetnél természetesen másképp van.

A feltételezés erős, de továbbra is csak feltételezés, mindenesetre azt
hiszem érdekes lehet másoknak is ez így együtt.

Üdv,
Marci

Zám László <laszlo.zam at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. jan. 29., K,
20:25):