[Csaladtortenet 2] Fw: Az erdélyi fejedelmek oklevelei (1560-1689). Erdélyi kiràlyi könyvek

Szigetiné Ili zekany at gmail.com
2019. Jan. 29., K, 21:30:55 CET

Lehet, hogy rosszul emlékszek, de úgy rémlik, hogy a BB21-ben megvan a DVD.
Úgy rémlik, hogy új gépen nem lehet megnyitni. Pár éve néztem, lehet, hogy
rosszul emlékszem.
Az alábbi linken egy részének oklevélkivonatai megtalálhatók.
http://vmek.oszk.hu/08400/08472/08472.pdf
Az alábbiban is.
https://docplayer.hu/14958311-Az-erdelyi-fejedelmek-kiralyi-konyvei-i-1569-1602.html
Üdv: Ili