[Csaladtortenet 2] Az erdélyi fejedelmek oklevelei (1560-1689). Erdélyi kiràlyi könyvek

CsBZs csbzs1 at yahoo.com
2019. Jan. 31., Cs, 09:04:48 CET

Kedves Kutatótársak!
Nekem megvolt ez a DVD, de úgy emlékszem, hogy több más lemezzel együtt a BB21-ben leadtam közcélra. Sajnos nem irtam listát az átvételről, így lehet hogy mégis valahol itthon .... !?

Üdv
Zsuzsi
(CsBZs)

Bécsy/Béchy/Bétsy és i végz déssel ugyanezek,Perschmann,   Czakó,   Gay,Gönczy/Gönczi, Cseresnyés, Kócsy/Kócsi, Varga (Pozsony környékér l), Oderszky)