[Csaladtortenet 2] jun-sen.

Jóna Sándor js at visionlaser.hu
2019. Jan. 31., Cs, 13:14:44 CET

Igen Zoli, jól sejted.
Az ifj.-id. (ju.n-sen.) régen nem jelentett automatikus apa-fia viszonyt. Nagyvárosokban talán, de pl. H.nánás méretűben sem.
Időnként odaírták azt is, hogy a település alsó vagy felső végében lakik az egyik ill. másik. Nálam olyan is előfordult, hogy az ifj.  és az id. között csupán néhány év korkülöngség volt.

Sanyi