[Csaladtortenet 2] Családfa rajzolás

Peter Busa ep.energetika at gmail.com
2019. Jan. 31., Cs, 13:21:52 CET

 <csaladtortenet at levlista.theka.hu>
Kedves Éva!

Én a saját családfámat elsősorban nem online készítem, mert szerintem az
(legalábbis a FS változat) kevésbé átlátható.
"Papír" alapon egy műszaki rajzolóprogramban -AutoCad-ban -készítem, amiből
tudok különböző méreteket nyomtatni. Ebben a programban egy kis tudással
-és nyilván a beírt adatok tömkelegével- akár excel-be tudom az adatokat
kiimportálni.

Üdvözlettel:

Busa Péter
e-mail:ep.energetika at gmail.com