[Csaladtortenet 2] Fwd: családfa

Othon P. László othonpl26 at gmail.com
2019. Jan. 31., Cs, 23:18:58 CET

Bocsánat a csatolmány lemaradt!

---------- Forwarded message ---------
From: Othon P. László <othonpl26 at gmail.com>
Date: 2019. jan. 31., Cs, 23:16
Subject: Re: [Csaladtortenet 2] családfa
To: Pogányné Samu Éva <vasas1980 at freemail.hu>

Kedves Éva!
Küldök egy kör 6 generációs ábrázolást A0f méretű formátumba a "BK"
családfa tervező program által készítve, a dobozos (teljes dátumok+fénykép)
9 generációra régen kiszámolták több mint 10 m lenne, még nem nyomtattam ki
csak PDF-be. Az egyik kedvencem a kétoldalú 6 generációs ős diagram.
Üdv.: Heim Pali

Pogányné Samu Éva <vasas1980 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. jan.
31., Cs, 11:22):