[Csaladtortenet 2] segítségkérés Őskeresős kutatótársakhoz

Babcsányi István babciani at gmail.com
2019. Júl. 1., H, 14:21:46 CEST

Úgy emlékszem, van egy Mojsisovics családfám (de lehet h. több is), de csak
papíron, nincs szkennelve, némi időt igényel előkeresni.
Zlinyszky Istvánról és M. Emmáról - ha minden igaz - van fotóm. (A hátán Z.
István és fiatal felesége felirat szerepel, ha nem volt másik neje,
kizárásos alapon csak Emma lehet.)