[Csaladtortenet 2] Keresztanya

Vértesi Tamás vertesit at mail.kabelnet.hu
2019. Júl. 3., Sze, 20:40:51 CEST

A Wikipédiából:

Bezerédj István ".... keresztszülei apai nagyapja, felsőbüki Nagy Sándor
(1736 <https://hu.wikipedia.org/wiki/1736>-1799
<https://hu.wikipedia.org/wiki/1799>), soproni alispán, és Gindly Sophia
voltak.^"

^Azt nem értem, hogy akit Bezerédjnek hívnak, annak apai nagyapja hogyan
lehetett felsőbüki Nagy?

^Apai nagyszülei szerintem Bezerédj Mihály és Gindl Zsófia, míg anyai
nagyapja lehetett felsőbüki Nagy Sándor.

^A keresztszülők feltételezhetően az apai nagymama és az anyai nagyapa.

^A keresztelési képet én sem kerestem meg. Talán Gyimesi Imre barátunk
megerősít, vagy megcáfol.

^Üdv

^Tamás