[Csaladtortenet 2] ludovika

Martina Wille martina.varsanyi.csf at gmail.com
2019. Júl. 4., Cs, 21:51:41 CEST

A Ludovikás évekről nem találtam külön infót, de ha 1930-40 között avatták
tisztté (nagyapám 29-es), akkor a
http://militaria.hu/adatb/leveltariuj/content/katonaosok_kutatasahoz_szukseges_adatok/
archívumban nagy valószínűséggel ki lehet kérni az aktáját, ami a tisztté
avatástól a leszerelésig/halálig stb tartalmaz mindent. Néha utána is (pl.
jelentések belső elhárítástól, hogy mennyire megbízható, állományba
visszavehető-e). A kikért akta pár nap/hét után csak helyben olvasható, de
egy jelképes összeget befizetve fotók készíthetőek akárhány oldalról.

Üdv,

Martina