[Csaladtortenet 2] Keresés

Lengyel Attiláné lengyel.attilane.eva at gmail.com
2019. Júl. 5., P, 10:38:17 CEST

Nálam rutinosabb kutatók segítségét kérem.

A gyulai Exner családokat kutatom Magyarországra érkezésüktől kezdve
(1749-1955). Sőt van egy találatom egy testvérpárról Gerschheim(Báden tart),
akik 1749, ill. 1754-ben házasodtak Gyulán. Eddig 65 házasságot (családot)
sikerült megtalálnom és be is illesztenem. Egynél elakadtam.

Csak a házasságik között találtam a következőt: Exner Ferenc özv. 1850-ben
házasodik Lindeis Gertruddal, gyerekek: 1855 Ferenc, 1857 Katalin. Sajnos
sem Ferenc szülei,mivel özvegy, sem az életkora nem szerepel az
anyakönyvben. Ferenc születését 1800-tól kerestem, első házasságot sem
találtam.

Elég közkedvelt név volt a Ferenc, de sehova sem passzol. Lehet, hogy
elnéztem a szénakazalban.

Előre is köszönöm a segítséget.

Lengyelné Éva