[Csaladtortenet 2] Fwd: Keresés

Gelei Judit gelei.judit at gmail.com
2019. Júl. 5., P, 13:15:34 CEST

Elnézést kimaradt: az 1850-ben másodszor házasodó Ferenc ekkor vsz.
legalább 25-30 éves és az előző házassága vsz. kb. 5-10 évvel előbb volt.
Ha a menyasszony lakhelyén történt az esküvő, akkor ott kell keresni. Ehhez
segítség lehet a korabeli szokás: újságokban adnak hírt (Himen hírek) a
készülő vagy megtörtént eseményről. Vagyis tovább kell keresni (Arcanum és
Hungaricana: ez ingyenes)
Üdv. Judit