[Csaladtortenet 2] Segítség kérés

Krisztián Skoumal skoumi.gen at gmail.com
2019. Júl. 7., V, 14:01:01 CEST

Kedves Péter,

1987 nem a védett időszakba esik (hiszen a védlemi idő a halálozásokra 30
év), hanem nincs kutatható anyag, ugyanis a másodpeldányok (amelyek
kutatása a védelmi idők betartásával nem tiltott) 1980. január 1-gyel
megszűntek. Az eredeti anyakönyvek pedig a törvény erejé él fogva nem
kutathatók.
Ha egyenesági leszármazott vagy, egy anyakönyvvezető felkeresésével
kérhetsz anyakönyvi kivonatot a halálesetről, ami tartalmazza a születés
helyét és idejét is.

Üdv
Krisztián

2019. július 7., vasárnap dátummal Peter Busa <ep.energetika at gmail.com> ezt