[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 98 kötet, 6 szám

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2019. Júl. 9., K, 05:49:47 CEST

Úgy tudom, hogy a katolikus egyház 1925-től "követeli magának" valamennyi leszármazottat (Forrás:  Horthy Istvánné gróf Edelsheim Ilona könyve.  Nekik is komoly problémát jelentett, mivel ő katolikus volt, viszont Horthy István olyan helyzetben volt, hogy nem adhatott reverzálist.  Igy Horthy Istvánné a házassága után nem részesülhetett a katolikus szentségekben férje haláláig.).