[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 98 kötet, 9 szám

Gabriella Gál cecilke at gmail.com
2019. Júl. 10., Sze, 08:29:11 CEST

Kedves János!

Na, most jól feladtad a leckét:
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939K-RB9H-L1?i=128
Csiszár Mária a férje halála után öt évvel leányt szült, aki az Ungvári
családnevet kapta.
Ezzel a névvel találtam rá:  Jolán Ungnasz.

A) Már lehet javítani az indexelést: (látom valaki javította is Jolán
vezetéknevét :) )
B) Izabella, a keresztanya szerintem Józsefnek, az idősebb Gedeon
testvérének a felesége
C) A Mária és az Irma ugyanazok ebben a korszakban
D) Az FS
https://www.familysearch.org/search/record/results?father_givenname=gedeon&father_surname=ung*&mother_givenname=franciska&record_country=Hungary&count=20&offset=0
külön indexelte Sándor gyereket, de az az ifjabb Gedeon második neve. Nincs
ott, hogy iker, keresztszülő is csak egy adag van.
E) Franciskának férje volt ifjabb Gedeon gyászjelentése szerint, a Béla
pedig szépen ékezetesen van beírva, szóval nem hinném, hogy Bella lenne, de
hogy mi vezette a papot vagy a szülőket.... Fordítottjára van esetem, az
egyik Habsburg ellenes apa Attillának akarta a gyereket, de állítólag azért
lett Etel (így), hogy megtévessze a katonai behívókat, hátha lánynak
veszik. A bejegyzés tényleg Etel.

Gabi

<csaladtortenet-request at levlista.theka.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl.
9., K, 12:10):