[Csaladtortenet 2] Fw: Város azonosítása

Márki László marki.laszlo at upcmail.hu
2019. Júl. 10., Sze, 20:40:45 CEST

From: Márki László
Sent: Wednesday, July 10, 2019 8:21 PM
To: Andrea Kecskeméti
Subject: Re: [Csaladtortenet 2] Város azonosítása

Kedves Andrea!

A betűképek felismerésével az olvasatod tökéletes.
Sajnos a bejegyzés információtartalma a kutatásomat nem viszi előbbre.
Nem találkoztam még ilyen helymeghatározással, de ez igaz is lehet.
Mindenesetre megpróbálok legalább még egy ilyen bejegyzést keresni az iratkörnyezetben.
+/ – 25 oldalra gondolok, és a géppel írt alapbejegyzésekre: van-e máshol is Missing town?
Köszönöm a segítséget!

Márki László