[Csaladtortenet 2] csaladtortenet digest, 98 kötet, 10 szám

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Júl. 11., Cs, 14:58:02 CEST

2019.07.10. 18:49 keltezéssel, Gabriella Gál írta:
> Ungváryakhoz:
>
> ifjabb U. Gedeonné Csiszár Irma (Mária) Jozefa születése 1851-ben Derecske
> (Hajdú-Bihar m.)
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-MZJ1-8?i=155&cc=1743180
> halála 1928-ban:
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:33SQ-GPCQ-92TD?i=262&cc=1452460&cat=998570
> U. Aladár József született 1872. 04. 14. Szirák
> 1. házassága 1905-ben
> https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:S3HY-D19Q-Y9G?i=203&cc=1452460
> 2. házassága 1930-ban
> [...]
Na, ez ravasz volt. A mormonok elírták az apa nevét (egy norvég betű van
benne).
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-MZNY-K?i=229&cc=1743180
Isabella Margaretha Anna, Ungvári József Gábor felesége

Sajnos három változatban is beírtam már Csiszár Sámuel és Kojanitz  Anna
gyermekeit. Most őszülhetek rajta, hogy hogy lesz ebből egy bejegyzés.
Ugyanis az FTB kettős személy kereső nem találta meg őket. Csiszár
Sámuel egyébként orvos volt.

Most már biztos, hogy testvérek testvéreket vettek el feleségül.
Ungváry Gedeon Sándor: Csiszár Mária Jozefát (1851)
Ungváry József Gábor: Csiszár Izabella Margaretha Annát (1865) (igen,
ekkora korkülönbséggel! Ezért nem akartam elhinni, hogy egy családból valók)
Ja, és a lányok katolikusok, a fiúk pedig evangélikusok (Zoltán és Béla)

Van egy további érdekesség (nem akartam elhinni):
https://www.familysearch.org/ark:/61903/3:1:939V-MZJ6-6?i=163&cc=1743180
Milyen név az, hogy Prisea Petronella?

Üdvözlettel  János

-- Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása