[Csaladtortenet 2] Kiolvasas

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Júl. 12., P, 21:02:00 CEST

2019.07.12. 19:39 keltezéssel, Vértesi Tamás írta:
> Pista hasonlatával élve vegyétek célba a Mogyorossy féle házasságkötés
> egyik tanujának foglalkozását. Perceptor / adószedő. Tovább lehet
> finomítani, két sorral lejjebb olvasható menyasszonyként Barbara neve.
>
> Természetesen Petz a menyasszony családneve.
A tanúk neve nem ismerős előttem, azért ere oda se figyeltem.

Csak az érdekesség kedvéért:
Novemberben volt az esküvő, és februárban már született is egy kislány.
Ismerve a körülményeket, az a feltételezésem, hogy koraszülött volt
(összesen egy hetet élt a baba).

Köszönöm mindenkinek a segítségét.  Üdv,  János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása