[Csaladtortenet 2] hónapok 1655-ben rk anyakönyvben

Julia Szent-Gyorgyi jpmiaou at gmail.com
2019. Júl. 13., Szo, 00:39:06 CEST

Azért nem találsz hónapokat, mert nincsenek. Keil Jancsika
Szentháromság utáni 19. vasárnap utáni kedden volt keresztelve.
A "Donica" fölött van rövidítésjel; azt hiszem, a feloldása
"dominica", de a Google Translate nem tudja ezt a szót. (Általában a
középkori és egyházi latinnal bajban van.) Mindenesetre "vasárnap"-ot
jelent. (A "die Solis" is.)

Juli
/\ /\
>*.*<