[Csaladtortenet 2] hónapok 1655-ben rk anyakönyvben

Babcsányi István babciani at gmail.com
2019. Júl. 13., Szo, 10:35:05 CEST

Sziasztok!

"Utána a 19. vasárnap: október 3, az utána lévő kedd: október 5.
Tehát Jancsika 1655. október 12.-én, kedden született."

Október 5-ig stimmel, de miért kell hozzáadni még egy hetet?
Okt. 5. a helyes dátum, vagy én néztem be valamit?
(Persze az titok marad, hogy pontosan melyik napon is született, okt. 5. a
keresztelő napja.)

Üdv

B.I.