[Csaladtortenet 2] hónapok 1655-ben rk anyakönyvben

Anna Gősiné Greguss ggacs4 at gmail.com
2019. Júl. 14., V, 21:13:37 CEST

Kedves Lajos!
Köszönöm - szégyellem, de úgy látszik, ugrott a szemem és 0.105-ös sorban a
fölötte lévő A1-et láttam :(
Egyébként e szerint is a márc. 28. a nyerő:
https://www.whyeaster.com/customs/dateofeaster.shtml
Úgyhogy már csak az a kérdés, hogy a német oldalon miért más a dátum.
Üdv,
Anna

Lajos Kámory <kamory.lajos at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. júl. 14., V,
19:04):