[Csaladtortenet 2] Latin segítség kérése-Tanácsok halotti anyakönyvekhez

Zsuzsa Papes papeszsuzsa at gmail.com
2019. Júl. 15., H, 21:19:19 CEST

  Belenéztem Mucsfába.1895-ig fenn van az evangelikus halotti.Akkor nem az
a baj,hogy nincs fenn,hanem ,hogy nem találod a
keresett személyt.
Akkor, ha végig nézted,és nem találtad,valahol máshol halt meg.Talán
valamelyik környékbeli településen.

Kurucz Dániel <dani7734 at freemail.hu> ezt írta (időpont: 2019. júl. 15., H,
20:44):