[Csaladtortenet 2] dátum kiszámítása

Balázs Karsai karsaibalazs.1982 at gmail.com
2019. Júl. 16., K, 10:51:57 CEST

Kedves Anna!

Köszönöm szépen válaszodat. 1784-ben május 30-án volt pünkösd vasárnap.
Akkor eszerint 1784. május 31-én házasodott Mike Márton.
Gondolom, hogy a "utáni vasárnap" az a közvetlenül utána következő
vasárnapot jelenti, ha nem részletezi pontosan. Akkor az 1784. június 6.

Az ez előtti párokra van ötleted, hogy mikor házasodhattak?
Vagy valaki másnak itt a listán?

Balázs

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. júl. 15.,
H, 14:06):