[Csaladtortenet 2] anyakönyvek

familypali at t-online.hu familypali at t-online.hu
2019. Júl. 16., K, 13:13:24 CEST

Kedveseim! A polgári anyakönyveket 3- 4 ütemben fényképezték. Különösen a
kisebb helységek anyagából, ezért több helység anyaga is fényképezésre
került egy filmen. Ezért a katalógus kiírása alapján a film szám alatti
Item/ szakasz/ szám adja meg a keresett szöveghez tartozó fényképeket. ezért
látszódik úgy, mintha össze vissza kerültek volna a helységek egymás mellé.
Akkor szerencsétlen a helyzet, ha a digitalizálás során a filmeket
helységekre vágják- elhatárolják- és véletlenül egy- két helység anyaga
selejteződik, vagy nem rögzített helyhez kerül.   Kedves Éva ! Javaslom,
hogy csináld meg a próbáját! Üdv.: Pista