[Csaladtortenet 2] Rablógyilkosság utáni nyomozás

László Kurdi agrippa.mv at gmail.com
2019. Júl. 16., K, 14:04:38 CEST

Kedves Kutatótársak!

Egy rokon meggyilkolása ügyében nyomozok. Nem igazan tudom hol lehetne több
, pontosabb információt begyűjteni. Valaki nyomozott hasonló ügyben?
Arcanumban nem igazán talaltam plusz információt. Amit tudok:

Csizmadia János szül.: Bedeg,1920.10.05. Meghalt: 1945.07.03.
Martonvásár.Lovaskocsival indultak Budapestre,egy falujabelivel,viszont
Martonvásárnál rablótámadás érte őket. Mindkettőjüket megölték,nemcsak a
lovaskocsit mindenestül,de még a ruhájukat is elvették.

Ebben kérném a segítségetek. Hol, hogyan tudnám pontosítani az eseményeket
esetleg nyomonkövetni a ügy sorsát?

Minden segítséget nagyon köszönök!

Üdvözlettel,

Kurdi László