[Csaladtortenet 2] FsTools

Beatrix Philpott csaladfa2 at gmail.com
2019. Júl. 19., P, 12:59:16 CEST

Kedves Anna,

Sajnos olyan filmszámokat nem/sem tölt le, amelyeknél van kamera ikon.
FS-en szabadon nézegethető anyagoknál is az a hibaüzenet jön az FS-toolstól
a letöltéskor, hogy nincsen jogosultságom.
A süti ellenőrzésével nincs gond.

*Philpott Beatrix *
*genealogist and photo collector*
*genealógus, XIX. századi fotográfiák gyűjtője*
e-mail: csaladfa2 at gmail.com
fényképgyűjtemény: http://www.flickr.com/photos/genealogus/

Anna Gősiné Greguss <ggacs4 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. júl. 17.,
Sze, 22:29):