[Csaladtortenet 2] FsTools

Kriston Péter kriston.peter at digikabel.hu
2019. Júl. 19., P, 15:57:36 CEST

Elnézést hol látható az a rejtett film lista, amit nem lehet látni a
katalógus filmjei között felsorolva?
Csak a rejtett filmlista, mint lista, kinyomtatható valahonnan?

Alsótold állami halotti akv-it (1951-1970) szeretném megtalálni, amit
állítólag lefilmeztek minden más nógrádi államival együtt, de a katalógus
semmit nem akar tudni Alsótoldról.

üdv
Péter