[Csaladtortenet 2] Fwd: Kiolvasas

Hedvig Gaspar gasparhedi at hotmail.com
2019. Júl. 20., Szo, 05:33:26 CEST

Időbe telik, mire valamilyen újdonságot elfogadnak az emberek, még ha sok ember élete is múlik rajta (Utólag persze már könnyű látni, mi volt a jó!).  Semmelweis Ignác felismerését sem akarták elfogadni, sőt egyesek direkt elszabotálták.  Sőt, még ma is elvitatják az érdemeit, másoknak tulajdonítják.