[Csaladtortenet 2] [MACSE: 20235] FS-TOOLS GyIK

Csaba Farkas chab7kutato at gmail.com
2019. Júl. 22., H, 06:32:48 CEST

Kedves Csaba! Ahogy írtam bármelyiknél előfordul, mindegy melyik film.
Viszont az elgondolkodtatott, hogy írod a 4-es sem várakozik. Eddig úgy
használtam, hogy volt egy fstools mappám és abban mindig csak felülírtam a
program fájlokat mikor új verzió jelent meg. Most kipróbáltam, hogy
kicsomagoltam egy üres mappába a 4-es verziót. Na így már az is ugyanolyan
gyors tempóban és várakozás nélkül tölt. Valami régebbi verzió azon
beállítása, hogy mindenképp vár 10 percet 40 képenként maradhatott benne,
így hogy csak felülírtam a régit. Ezentúl külön mappában fogom használni,
eleve kell most a két külön verzió, így, hogy van amit csak a 4-essel lehet
leszedni. Jó, hogy előjött most ez a probléma a fórumtársnál, mert ha nem
nézem meg én is jobban az okát a problémájának akkor ugyanúgy a 4-essel
töltenék le továbbra is mindent sok-sok 10 perc várakozással. Köszönöm és
további eredményes kutatást mindenkinek!

Dr. Hatvany Béla Csaba <csaba at hatvany.de> ezt írta (időpont: 2019. júl.
20., Szo, 22:04):