[Csaladtortenet 2] (Ung)Nyarád

nia niamano at gmail.com
2019. Júl. 23., K, 17:27:13 CEST

Kedves Kutatók!

Van egy családom (Köblös János, Csonka Eszter és gyerekeik)  akik Szabolcs
megyébe, Kékcsére települtek át 1886 előtt. A kékcsei anyakönyvekben
reformátusnak említik őket és Nyarádon, Ung megyében, születtek a gyerkek.
Egyiküknél Mocsár a születési hely, ez gondolom Magyarmocsár lehet.

Nagykapos anyakönyvei vannak a legközelebb a mai Kaposkelecsényhez
(Nyárádkelecsény), ami Ungnyarád, Magyarkelecsény és Magyarmocsár
egyesülésével jött létre, 1943-ban.
Nagykaposon nincsen meg Köblös János és Csonka Eszter házassága semelyik
anyakönyvben, bár Köblösök vannak, de nem ez a család. A Hungaricana-n
megnéztem a helységnévtárat, és Ungnyarádnak saját református temploma volt.

Szerintetek hol keressem őket? Nekem már csak a levéltári kutatás jut
eszembe. És még egy: lehet, hogy ezt már kérdeztem tőletek, de nem találom
a levelemet.

Köszönöm a segítséget,
Csányi Anita