[Csaladtortenet 2] Hunyadytól / Re: hír

Zana János jzana9941 at gmail.com
2019. Júl. 24., Sze, 10:29:53 CEST

2019.07.23. 21:23 keltezéssel, Marcsi H írta:
> erdekel az adatok felhoben tarolasa.
> https://blog.cloudhq.net/5-safety-concerns-with-cloud-data-storage-answered/
> https://tresorit.com/cloud-storage-comparison-business

Eddig bizalmatlan voltam vele, bekapcsoltam, de nem használtam. Az
olvasottakhoz egy információt tudok hozzá tenni. Nekem sikerült
beállítanom linux alatt a One Drive-ot, jelzi is, hogy vannak ott
adataim, de feltölteni és letölteni még nem próbáltam.

Az iCloud-ot is beállítottam, de nem használtam, mert az iPhone-om az
élete végét járja. A szervizük teljesen biztonságosnak mondta, és
hozzátették: ők is használják hivatalos célra.

Üdvözlettel  János

--
Családfakutatási postafiók. Keresett nevek: Zana, Ungvári, Mauthner,
Békési, Brachtl, Mojsisovics, Mogyoróssy, Kása